blank

Druhá generační Audi Q3 se ukázala v celé své kráse. Modernizace se designérům opravdu povedla. Trendy prvky nechybí v interiéru, ani exteriéru. Co ukrývá pod kapotou?

Ostrý design nás baví ze všech úhlů pohledu

Automobilka Audi začala tento týden lákat na představení dlouho očekávané modernizace modelu Q3. Nová generace, postavená na platformě MQB, vypadá fantasticky. Mezigenerační proměna je tentokrát vidět na první pohled, ačkoli se podařilo zachovat si základní rysy.

Velmi trendy záležitostí je příď, kde je použita maximalisticky pojatá osmiúhelníková maska chladiče. Světlomety s lomenými diodami působí neobyčejně svěže a provokativně. LED světlomety jsou navíc instalovány už do základní výbavy. Ve výbavě Audi jsou další dva druhy světel, jako jsou Matrix chytrá LED světla. Zvláště povedené jsou prolisy na bocích. Výraznějších proporcí dosahuje verze S Line, která má zdobený přední nárazník šedými rámečky, stejně tak jako zadní část, která ve verzi S Line má trochu odlišnější, samozřejmě sportovní nádech.

Nově přepracovaný podvozek

Největší změna se odehrává u podvozku. Q3 dostala novou platformu MQB, určenou pro motory uložené napříč. Vepředu má podvozek vzpěry McPherson, vzadu je čtyřprvková konstrukce. Q3 je postavená na kolech ve velikosti od 17 do 20 palců. Větší rozměry podvozku nabízejí více místa v interiéru. Celkově Q3 vyrostla na délku o 97 milimetrů na 4 485 milimetrů, rozšířila se o 18 milimetrů na celkových 1 849 milimetrů a výška je v současnosti na 1 585 milimetrech.

Zbrusu nový interiér

Interiér srovnal krok s ostatními modernizovanými modely. Nově je použita už notoricky známá horizontálně koncipovaná palubní deska, kde už chybí klasické budíky. Nahrazuje je displej o velikosti 10,2 palce. Multimediální displej má klasickou velikost 8,8 palce, při zakoupení vyšší verze modelu získáte velikost budíku na 10,1 palce a za příplatek se dá dokoupit super velký displej o velikosti 12,3 palce. Vůz má super ozvučení s prostorovým efektem, který zaměstná celkem patnáct reproduktorů o výkonu 680W.

Pestrá motorizace

Už od spuštění prodeje si můžeme vybrat ze čtyř motorů, ve verzi tří benzínových a jednoho dieselového. Nejmenší čtyřválcový motor má objem  l, 5 litru, výkon 110 koní a možností deaktivace dvou válců, komunikující s automatem se sedmi stupni S tronic a pohonem na přední kola. Dvoulitry mají výkon 140 kW a 169 kW s pohonem quattro. Diesel nabízí dvoulitr s výkonem 110 kW, zatím pouze s manuálem.

Více článků najdete na chlapsky.cz

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

four − one =