Podmanivá a elegantní. Takovou dnes značku Hugo Boss známe. K prestiži a místu mezi prvními příčkami módních ikon druhé poloviny 20. a 21. století vedla dlouhá cesta. Dílnu o ani ne 200 zaměstnancích založil Hugo Ferdinand Boss v roce 1924 v tehdejším Německu, nejednou se však společnost dostala do úzkých, vždy se ale zase vyšplhala nahoru, a možná i proto je dnes jméno Hugo Boss vizitkou, kterou nosí svět úspěšných. Značku a její oděvy, ale i doplňky a pánské i dámské parfémy dnes zná celý svět, a to i na místech, kde byste to možná nečekali. Stala se fashion symbolem a synonymem pro eleganci a prvotřídní kvalitu. Během své působnosti se jednotný brand rozdělil do tří plně funkčních značek BOSS, HUGO a BALDESSARINI, od roku 2006 však existují pouze dvě – BOSS a HUGO – a ty dohromady vytváří luxusní a sofistikovanou módu, doplňky, (nejdříve) pánské parfémy a (později i) dámské parfémy. V minulých desítkách let obě dvě značky uvedly několik dnes již ikonických řad – Hugo Selection, Hugo by Hugo Boss, BOSS Green, BOSS Orange a BOSS Black. Zatímco v roce 1985 si značka Hugo Boss golfové prostředí teprve „oťukávala“ a začala sponzorovat hráče jako Bernhard Langer nebo Phil Mickelson, o dvanáct let později už představila řadu BOSS Golfwear (dnes známou jako výše zmíněnou BOSS Green). Rok 1985 byl ale pro značku milníkem z úplně jiného důvodu – právě tehdy svět zjistil, jak Hugo Boss voní. Světlo světa a o nedlouho později jeho výsluní spatřil vůbec první pánský parfém Hugo Boss s titulem Number One.

Právě vůně No.1 otevřela značce Hugo Boss brány do světa luxusních parfémů. A nezůstala pouze u jednoho, dnes už ikonického. Mezi „parfémové bestsellery“ můžeme zařadit i pánský parfém Hugo BOSS, který vede v kategorii svěžích vůní, je lehký a hodí se ke každodennímu použití, jeho základ tvoří cedr, jedlová pryskyřice a vonná esence pačuli získávaná z byliny pačule obecná. Pokud jde o pánské parfémy Hugo Boss, pak nesmíme zapomenout ani na Boss The Scent Intense, Hugo Extreme a samozřejmě jednu z netrpělivě očekávaných novinek No.6. I když Hugo Boss zahájil svoji výrobu pouze v oblasti pánské módy a parfémů, tlak trhu a především rostoucí poptávka z řad něžného

ženského pohlaví zajistily, že BOSS a HUGO přišly nejen s módou pro ženy, ale i dámskými parfémy. Tyto vůně si získaly srdce žen po celém světě a jen těžko by si bez svého oblíbeného parfému Hugo Boss dnes dokázaly představit den. Mezi absolutní špičku a „must have“ patří dámský parfém Ma Vie Pour Femme se základem z pomerančové dužiny a tóny jasmínu a růží, který ženy milují díky jeho lehkosti a jemné, neagresivní vůni. Pokud naopak vyznáváte výraznější tóny a chcete, aby váš parfém podtrhl osobnost, kterou jste a kterou nejen muži obdivují, pak si jistě oblíbíte smyslný dámský parfém Deep Red nebo také Boss Woman.

………………..Komerční článek………………..

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments