Logo je pro každou automobilovou značku tou největší a nejlepší reklamou. V logu navíc každá značka skrývá různé významy. Není tomu jinak ani u loga značky Hyundai.

Návrh loga prochází složitým vývojem

Grafické zpracování nového loga každé automobilky je zdlouhavou a náročnou procedurou. Řada automobilek sází na jednoduchá, dobře zapamatovatelná loga, která ovšem ve svém jádru ukrývají mnoho významů. Některé automobilky v nich ukrývají historii, jiné zase vizi a některé předpovídají své poselství. Co ukrývá známé logo Hyundai?

Lehce nakloněné písmenko H

Písmeno H mají v logu hned dvě automobilky. Prvním je již zmiňované Hyundai, druhé používá Honda. Lehce nakloněný charakter písmenka H by mohlo vést k myšlence, že se chce Hyundai od Hondy odlišit. Není to nelogické, přesto je náklon písma mnohem hlubší.

Samozřejmě jde o znázornění prvního písma automobilky. Kromě toho se jedná o siluetu dvou lidí, kteří si potřásají rukama. První “postavou” má být společnost a druhá je pak spokojený zákazník. Designéři tak znázorňují spokojenost zákazníka i automobilky.

Proč je logo nakloněné

Lehce nakloněné písmenko na pravou stranu zase znázorňuje aktivní a progresivní přístup k vývoji každého modelu značky. Písmeno H je uloženo do oválu, který znázorňuje světovou expanzi. Progresivita neznamená pouze výrobu kvalitních vozů, ale také získat uznání na ostatních trzích světa.

Hyundai umí své logo prodat

Automobilka Hyundai své logo na svých internetových stránkách v ostatních zemích dokonce sama propaguje. Není nic snazšího, než svým zákazníkům na oficiální stránky uvést význam loga. Například na amerických stránkách uvádí: „Logo Hyundai může vypadat jen jako první písmeno našeho názvu, ale současně symbolizuje dva lidi, společnost a zákazníka, kteří si potřásají rukama.”

Výběr barev také není jen tak

Aby logo vypadalo co nejlépe, je nutné, vybrat odpovídající odstín barvy. Stříbrná barva je tak trochu standardem. Jak je to u Háčka v oválu?  Ten má představovat sofistikovanost, výkon a kreativitu. Logo se někdy používá i klasicky psané.  V tomto případě je použita modrá barva, symbolizující dokonalost, nadřazenost a spolehlivost.

Více článků najdete na chlapsky.cz

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na